Fly away to someone new

Idag har konstaterats med tydliga exempel att jag inte ska bli inrottslärare elelr tränare.
Usch!
Fick hålla i intercrosse träningen idag.
För att summera:
Jag ska hålla träning för fem fjortonåriga killar med aldeles för mycket energi för sitt eget bästa och för mitt tålamod.
Jag skrek på dem.
Det var lite kul.
Fast det var nog också det enda som var trevligt med det.
Eller nä okej, det avr lite trevligt men jag tänker då aldrig mer göra det.
Isch!

Jag har Rent-musik att lyssna på igen!
Jag är ganska jättelycklig över det.
Musikaler är ju det som gör mig ritkigt lycklig.
Och Rent är ju typ musikalernas musikal (typ sa jag).
Jag ska nog se den på fredag tror jag..
Eller nåt sånt.
Då är jag på bra humör förhoppningsvis när vi hittar på nåt sen på kvällen.
Nåt?.

Nu ska jag snart sova för imrgon måste jag helt planera vad jag ska ha på mig.
För jag ska till Köpenhamn med My och hennes mamma på eftermiddagen och gå där och titta i affärer lite.
Och sedan ska vi på catwalk.
Ska bli riktigt mysigt.
Men man måste nog planera sina kläder lite inför att gå på en modevisning.
Och så ska jag till Anna innan skolan och äta upp hennes mat till frukost.
För vi har inga lektioner på förmiddagen!
Skönt som bara den.
Och så ska jag snacka med en i receptionen om mattetjejen.
Så imorgon ska bli en bra dag har jag bestämt.
Det ska det bli och jag ska vara på gott humör.
Så det så.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0