En vårdag, en bra dag.

Idag har varti en bra dag.
En riktigt bra dag.
Saker och ting kändes mycket bättre idag av någonokänd anledning och det var väldigt skönt.
Jag har njutit av denna dagen.
Var hemma hos Steph idag och åt mackor.
Det är lite sjukt vad ofta vi gör det.
Fast vi gick en runda med Isa (Stephs hund) först i parken.
Där hade de en minilekplats (typ en snurrgrej) som vi lekte in våren på.
Det blir lätt så när man är med de pojkarna.
Martin sprang mest runt och rastade Isa på ett sätt som bara Martin orkar.
Ingen människa känner jag som bara hade sprungit runt och lekt med en hund som Martin gör.
Inte många vet jag som hade klättrat upp i en lyktstolpe med pinne i munnen för att leka med en hund.
Men man har iaf alltid kul när man tittar på honom.
Och det är ju alltid trevligt.
Vi satt där i solskenet och njöt av den underbara vårdagen ett tag.
Det var sjukt mysigt.
Sen åt vi en massa mackor.
När de andra hade gått fick jag Stephanies säng för mig själv.
Där lyckades jag somna när Stephanie höll på på datorn.
Inte vidare socialt men ack så underbart skönt.
När jag vaknade skrattade Steph bara åt mig och åt mitt beteende då jag sover.
Sen var jag tvungen att sticka bort till intercrosseträningen och lämna nycklar.
Träna orkade jag itne ritkit vara med på eftersom allt har snurrat hela dagen.
Och jag har mått illa.
Fast illamåendet och huvudvärken tror jag har lite att göra med smällen jag fick i ögat idag av en tidning.
Men men.
På intercrossen tittade de på mig när jag skulle gå och kallade mig för Emo.
Jag?
De där små intercrossekillarna är nog lite skumma.
Inte kan man väl placera mig i nåt sånt fack?
Jag har väl ingen stil på det sättet?
Eller?

Nu ska jag gå och lägga mig för nu är jag klar med all datorkunskapsmög som jag orkar göra.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0