Don't get distracted!

Jag har haft mitt engelska nationella idag.
Den muntliga delen.
Det gick väl lite sådär.
Men skönt att ha det gjort iaf.
Har haft betygssamtal om matten också.
Yeah!
Kurserna börjar avslutas på ritkigt nu ju.
Då kommer vi få en massa massa betyg till våren.
Läskigt som satan ju.
Ah, då är det ändå sommar och lov så det kommer ändå vara hur skönt som helst.
Åh, jag längtar sjukt mycket tills sommaren.
Och jag tror inte folk förstår sig på hur lycklig man kan bli av att våren och sommaren är här igen.
Även om det faktiskt känns som att det nyss var sommar.
Men denna sommaren ska bli den bästa sommaren någonsin.
Har jag bestämt.
Det sista sommarlvet dock.
Och DET är ju läskigt om nåt.
Och ganska tragiskt.
Men ja, så är det väl att bli vuxen.
Men än har man ett lov kvar.
Ett lov att se fram emot.
Ett lov att planera till.
Ett lov att njuta sjukt mycket av.
Åh, det ska bli så härligt!

Idag är jag på ganska ba humör igen.
Mest sådär glad över att våren är här tror jag.
Men allmänt glad också.
Ja, det känns som att saker ligger lite halvrätt just nu iaf.

Imorgon ska jag och My ut söka sommarjobb.
Lycka till till oss!
För vi behhöver ju verkligen jobb.
Men det ska väl gå på nåt sätt.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0