Bristande fantasi leder till denna rubrik

Idag var det skola.
I fem minuter.
Efter fem minuters jätteonödig samling fick vi vänta i en timme för att sedan få reda på att vi var lediga resten av dagen.
Väldigt lärorik dag idag alltså.
Var hos läkaren idag dock.
Och kollade upp mit knä som gjorde ont när jag bokade till för sådär tre veckor sedan.
Det gör inte ont längre.
Och det sade inte läkaren emot.
Väldigt givande läkarbesök kände jag.
Hon konstaterade dock att jag hade brist på ledvätska så att dte var därför typ allting på mig knakar.

Idag har jag bakat kladdkaka hos Stephanie igen.
Det är inte allt för ovanligt at jag bakar hemma hos Steph.
Men det är mysigt iaf.
Och kakan blev nog uppskattad iaf, även om den smakade alldeles för mycket choklad om man frågar mig.
Vi kollade på Panic! och sov framför tv:n.
Jag, Anna, Isak och Kalix somnade alla påStephs rum framför Panic!.
Det var jätteskönt.
Ganska mycket också eftersom det kändes som att mitt huvud skulle sprängas.
Jag tycker inte om väderomslag.
Alls.

Jag var iaf på måndagskonsert på Heleneholm idag med Steph.
Det var riktigt kul tyckte jag.
De var riktigt grymma också.
Och ganska charmiga.
Så det var trevligt.

Usch, imorgon måste jag göra mattehemtentan som jag inte kan ett piss av.
Inte trevligt alls.
Fast imorgon har vi ju inte några lektioner heller iof.
Ska på studiebesök på Lunds tekniska högskola.
Hm, lagom intressant det känns som att det kommer bli.
Imorgon är det iaf intercrosseträning och jag ska nog stå i mål.
Det var länge sedan nu.
Men nu är knät friskt igen iaf.
Bra.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0