Blärk!

Ska kolla provresultat nu.
Isch för det.
Både kemi och svenska samtidigt.
Ännu mer isch!
(Isch = extremt usch, just for the record!)
Är ganska nervös iom att det känns som att jag verkligen behöver ha fått bra på dessa.
Annars är mina betyg ganska körda känns det som.
Och jag är inte så säker på att det gick så jättebra på dem som jag ahde önskat.
Men men.
Kanske bäst att kolla.
Kommer ju göra det förr eller senare.
Jaja, here it goes.

Och ja, jag vet att detta är bland de mest onödiga blogginläggen i min blogghistoria men ja, det gör inte mig så mycket.
Nåt måste ju vara värst.
Jag lovar att skriva ett mycket bättre imorgon.
Då när jag dessutom är helt fylld på mat och kaka och tårta.
"Åh, kakor.
På en onsdag!"


Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0