We're breaking free.

Steph sover på fotpallen intill mitt skrivbord.
Den som för övrigt är fri från saker för tillfället.
(Saker som hamnat på sängen istället men ändå.)
Och mitt humör har blivit lite bättre nu igen.
Aningen iaf även om de kunde varit lite bättre.
Har en sån där jobbig grubblande känsla.
Som jag bara vill bli av med egentligen.
Men den försvinner väl förr eller senare.
Hellre förr än senare.

Steph ligger på pallen och pratar, halvt sovande, halvt vaken.
Eller pratar och pratar.
Hon andas in och säger "Aristokrat".
Och ler.

Nu är jag hungrig igen och ska göra varm macka till Steph.

Imorgon är det midsommar.
Och imorgon kommer jag vara glad.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Steph

... Aristokrat. :)

2007-06-25 @ 02:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0