They paved paradise and put up a parking lot.

nu ska mitt bloggande dra igång igen.
På allvar.
För nu är jag hemma igen för ett tag.
Eller ja, jag sticker på fredag igen men det är bara över helgen.
Så mitt bloggande ska dra igång riktigt igen.

Och ja, som sagt så är jag hemma från Kroatien nu.
Efter tio dagar iväg kändes det sjukt skönt att komma hem.
Jag satt på bussen och när jag såg att vi var ute på Öresundsbron kunde jag inte låta bli att känna mig glad.
Resten av bitentill bussterminalen, då jag såg vissa delar av Malmö, satt och och log.
Äntligen hemma igen.
För nu ville jag hem.
Och nu har jag blivit brun.
Och bräd ett par gånger men det har börjat bli brunt nu faktiskt.
Och jag har klippt mig.
Men jag orkar inte skriva mer om dte nu.
Klockan är alldeles för mycket och jag borde plugga istälelt till provet imorgon som jag inte pluggat nånting inför än.
Så vi får väl se hur det går.
Fan!
Jag måste börja ta skolan på allvar.
Efter lovet alltså.
För det är inte lönt innan.
Typ.
Jag är en dålig människa.
Lite iaf.

Men jag har snackat en massa tyska iaf på semestern.
Och tom fått höra att den var riktigt bra.
Men ja, det var ju också det enda sättet för dem att konversera med oss.
Men ändå.

Men imorgon kommer det nog en sammanfattning.

Jag har iaf fått komma hem idag igen.
Och pratat i telefon med Felicia och Jocke.
Vilka jag har saknat riktigt mycket båda två.
Och vilka båda två är riktigt supergulliga.
Och som jag båda tycker väldigt väldigt mycket om.

Och jag har saknat er alla också.
Riktigt riktigt mycket.
Och det känns konstigt att typ inte ha umgåtts med er på två veckor.
Riktigt konstigt.
Men nu.
Nu.
Eller ja, imorgon eller så men ändå liksom.

Och på fredag bär det av till Sverige.
Eller Skara alltså.
Om jag hittar rätt bland alla tåg dvs.
För jag är inte direkt den tåg-beresta människan.
Men det ska förhoppningsvis funka.
Och så ska jag visst få träffa en massa massa folk.
Och jag känner en där.
Aningen nervöst måste jag faktiskt säga.
Och jag brukar inte vara nervös inför att träffa folk i allmänhet ju.
Men nervöst på ett bra sätt antar jag.
För jag vill ju göra ett så bra intryck som möjligt på dem.
Men jag får ju träffa dig.
Bara fyra dagar kvar nu.
Bra.

Nu ska jag plugga eller sova.
Får se.
Lär ändå somna om jag börjar plugga.
Men men.

Sov gott, igelkott.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Dytte

Inget att vara nervös över Skånetös, var bara dig själv så kommer de att tycka om dig.
Fyra dagar kvar, bara fyra dagar. :D

2007-06-11 @ 10:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0