The circle only has one side.

Så nu har man sommarlov.
Sitt sista riktiga sommarlov.
Igår hade man sin sista riktiga sommarlovsavslutning.
För nästa år är det studenten.
Lite läskigt.
Och hemskt att lämna klassen och allt det.
Men men kan inte låta bli att känna glädje när man ser alla studentklädda och man kommer på att nästa året är det jag.
Skönt.

Ja, igår var det som sagt avslutning.
Avslutningen i skolan var väl inget specieltl.
Alls.
Mest bara misslyckad.
Med sångerna iaf.
Efter skolavslutningen stack jag, My, Steph och Danne hem till mig och lagade mat.
Det blev ingen glassbuffé för det avr fullt på Jensens.
Vi tog det allmänt lungt och hade det jätteskönt och mysigt hemma hos mig.
Hoppade på studsematta och satt och snackade.
Azize, Felicia och Gabbe kom också så de satt med när vi andra åt.
Det var ritkigt mysigt.
Och Danne lärde mig flyga högt på studsemattan.
Det var skitkul.
Fast läskigt.

Sedan stack vi till Bo01 för att grilla.
Vi blev rätt många faktiskt.
Runt tjugo stycken skulle jag tro att vi minst var.
Men väldigt msyigt.
även om kvällen fick en väldigt annorlunda och oväntad vändning.
En väldigt, ehm, störig vändning.
Men jag hade trevligt ändå.
Även om det nog hade blivit väldigt trevlig utan den där vändningen också.
Trevligare?
Efter att jag och anna hade badat en stund skulle folk börja dra.
Så vi stack vidare till Ribban.
Där vi möttes av en alldeles för stor mängd fulla fjortisar för mitt nykta sinne.
Så där ville vi verkligen inte stanna.
Så då de uppdröjande händelserna var klara begav vi oss hemåt.
Jag och My var väl hemma vid tolv och satt och snackade lite.
Sen somnade vi och sov en tolv timmar eller nåt.
Skönt.

Så det var ju en väldigt händelserik kväll igår iaf.
Och faktiskt mysig ändå.

Idag ska jag städa rummet.
Det är stökigare än någonsin förr tror jag.
Usch, städa.
Och sedan ska jag packa lite.
Inför helgen.
För i helgen ska jag iväg igen.
I helgen ska jag till dig.
Imorgon är jag hos dig.
Äntligen.
Imorgon är jag lycklig.
Och tre veckor är länge.
Riktigt länge.
Och jag saknar dig.
Riktigt, riktigt mycket.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inside?

2007-06-14 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0