Stuck on you.

Är mest bara trött nu.
Och alltså inte sådär skrivglad.
Men kände att det är nog dags för mig att uppdatera bloggen iaf.
Och jag vet, jag misslyckas fatalt med mina löften om att börja blogga oftare.
Men ja, sån är väl jag.

Idag har jag börjat jobba.
Rätt så soft verkar det där.
Fast det är ju en bit att ta sig dit och det suger ganska mycket.
Så jag får se hur jag tar mig dit och hem i fortsättningen.

Var i Skara i helgen.
Hos min Sverigebo.
Och det var jättemysigt och trevligt.
Träffade hans kompisar också.
Det var intressant.
De var trevliga och verkade väldigt gulliga.
Ja, helgen var väldigt, väldigt mysig och jag trivdes riktigt bra där i lägenheten precis intill gamla vattentornet.
Ja, i hela (?) Skara iof.
Så tack för en superhelg.
Och nu dröjer det förhoppningsvis inte för lång tid innan vi träffas igen.
Kanske, förhoppningsvis, redan till helgen.

Och idag hade jag två saker att göra sådär som verkligen var viktigt liksom.
Att jobba.
Och den där andra grejen.
Som känns lite sådär oroväckande egentligen.
Inte riktigt bra iaf.
Men jag får ju skylla mig själv.
Jag har iaf gjort vad jag kunnat nu så får vi hoppas på det bästa.
Verkligen hoppas på det bästa.
Ibland blir jag så trött på mig själv.
Men inte mycket att göra åt det nu.
Inte så att jag ångrar det på det sättet heller.
Jag hoppas du förstår hur jag menar.

Och nu ska jag sova.
För jag är skittrött nu och ska börja jobba åtta imrogn.
Och jag får se när jag bloggar nästa gång, lovar inte alls något sånt nu.
Får se hur det blir ist.

J. hjärta J.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0