Mirror, Mirror lie to me, Show me what I wanna see.

Idag blir det en massa skrivet här visst.
Kanske för att det är första gången på ett tag som jag verkligen sitter vid datorn några timmar i sträck.

Insåg precis att jag skriver nog väldigt mycket mest som ett slags substitut till min dagbok.
Den jag inte har skrivit i sedan i höstas.
Inte en enda sida.
Skriver mest för mig själv.
På något konstigt sätt för mig själv för andra att läsa om de vill.
För att visa några andra sidor av mig än de jag normalt visar tror jag.
För att flyta över ytan normalt.
Och för att jag pratar mycket bättre via skrift.
Inte menat grammatiskt då utan mer att jag får sagt saker via skrift som aldrig annars skulle kommit fram.
Och för att jag trots allt har lite hemliga drömmar om att skriva.
Lite sådär ibland iaf.

Och jag tycker om att se att folk har läst min blogg.
Och tycker om den.
Det ger en enorm självförtroende-kick.

Men nu ska jag inte skriva mer ikväll för nu ska jag verklgien ta och sova.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0