I walk beside you.

Har tårar i ögonen.
Av en bra anledning.
Bra tårar.
Underbara tårar.
Är kanske ovanligt känslig som blir våt i ögonen för det.
Men kalla mig känslig, kalla mig löjlig, kalla mig vad som helst.
För jag är lycklig.
Du gör mig lycklig.
Och jag försöker få ord för vad jag känner när jag läser ditt inlägg men kan inte.
Försökte alla de tre gångerna jag läste det direkt efter varandra.

Vill bara att du ska förstå hur mycket du betyder för mig.
Att du betyder mer än jag tror du vet.
Att jag kände mig otrolig lycklig när du höll om mig och presenterade mig för dina vänner.
Att jag känner mig trygg i dina armar.
Att jag tycker du är otroligt söt med dina intressen som jag skämtar om.
Att det är dig jag tänker på när jag börjar le helt plötsligt.

It's you that I think of when I go to sleep,
And when I wake up in the morning.
It's you that I want.
It's you..


Kommentarer
Postat av: Elin

Tänkte bara säga att jag blev så glad när jag såg er ihop. Ni verkar passa så bra... Mys mys :)
Sorry för den kluriga kommentaren förresten... ;)
Kram/Elin

2007-06-20 @ 19:38:39
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan Joey! Jag döööööör! är en sucker for romance, och det är cp, så söta ni är. Åh, jag var lite sneaky bastard och letade rätt på hans blogg för att läsa, och åh, så fint. Jag blir helt så, helt Så du vet som jag blir.. Åh! Bra, bra, hela min sjukdomsförpestade dag blev en smula förgylld nu. :=)

2007-06-20 @ 20:14:43
URL: http://jovialisk.blogg.se
Postat av: Steph

Om du glömmer mig nu när du är alldeles Så, som Anna uttryckte det, så kommer jag gråta. Floder. (Ville bara nämna det så världen roterr runt mig igen ett litet tag :P)
Du vet vad jag tycker. Är du lycklig r jag öycklig och det skitet. Jag vet inte vad han skrev, och jag är för lat för att vara sneaky som Anna men jag antar att det var mäkta imponerande. Inget mindre än mäkta impnerande är bra nog för dig och det verkar som du kanske hittat det. Din lycka får mig nästan att vilja bryta mina egna mönster. Nästan. Och det är också mäkta imponerande. :P

2007-06-21 @ 16:40:54
URL: http://pingvineriburk.blogg.se
Postat av: Anna

Ja! Steph lever!

2007-06-22 @ 10:37:21
URL: http://jovialisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0