I guess a whole lots changed since I seen you last.

Ska iväg till jobbet nu.
Måste cykla väldigt snart.
Men hade en sånt där äckligt behov av att blogga först.
Även om jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.

Igår växte jag upp lite.
På ett väldigt bra sätt.
Så nu är jag väldigt lycklig.
På många olika sätt.

Och det jag sa till dig igår, innan jag pratade, det är sant.
Det var du som höll mig uppe.
Och förlåt för att jag var trött igårkväll.

Nu måste jag sticka och jobba.
Annars blir jag väldigt sen.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Dytte

Jag trodde dig redan då. Hoppas du har kul och trilla inte i vattnet alldels för många gånger nu bara ;)

2007-06-29 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0