Having you near me, holding you near me.

I never dreamed there'd be someone to hold me
Until you told me and now that I've found you
Even the nights are better
Now that we're here together
Even the nights are better
Since I found you, oh
Even the days are brighter
When someone you love's beside ya
Even the nights are better
Since I found you

Jag förstår vad du menar.
Jag förstår alldeles för väl vad du menar.
Om jag förstod det rätt då dvs.
OCh fortfarande, trots allt, är jag feg.
Ska försöka att inte vara det.
Ska verkligen försöka.
För jag vet vad jag känner.
Jag vet vad jag vill.
Jag vet att du betyder så otroligt mycket för mig.
Så jag ska försöka.

Men jag tror inte du märker hur jag faktiskt förändras.
Jag tror inte du skulle kunna se det ens.
För jag är alltid sån när jag är med dig.
Du får mig att våga öppna mig helt.
Du får mig att känna mig trygg, säker och bättre än någonsin förr.
Ditt leende och sätt att vara får mig att le konstant när jag är med dig.
Dina ord och handlingar får mig att le konstant när jag tänker på dig.
Du får mig att le konstant.

Denna månaden med dig har varit helt otroligt underbar.

Kommentarer
Postat av: Linn

ha en bra dag!

2007-06-27 @ 11:14:27
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0