Why I sing my lullaby.

Ibland undrar jag.
Undrar hur jag hade varit om jag inte hade gått igenom vad jag har gått igenom.
Vad jag hade gjort.
Vem jag hade varit.

Ibland undrar folk hur man klarar av det.
Det undrar jag med ibland.
Ibland klarar man inte av det.

Ibland förstår inte folk.
Ibland vill folk inte försöka förstå.
Ibland kan inte ens jag förstå.

Ibland önskar jag att jag hade makt.
Makt att göra så att sånt aldrig sker.
Makt att ta tillbaka alla saknade.

Ibland önskar jag att det var enklare att prata om.
Ibland önskar jag att fler vågade prata.
Ibland vill jag bara prata.

Ibland önskar jag att jag kunde hjälpa.
Att jag kunde göra det som behövdes.
Att jag kunde finnas där bättre.

Ibland vill jag att folk ska förstå.
Att folk inte låtsas som ingenting.
Att folk vågar se på en när man väl nämner det som hänt.

Ibland vill man bara försvinna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0