We must be the change we wish to see.

Jag har lite dåligt samvete.
Jag är en ganska dålig flickvän tror jag.
För jag åker aldrig upp till min underbara pojkvän och bor hos honom utan det är alltid han som får komma hit.
Känns lite smått egoistiskt av mig.
Men det är inte som jag inte vill åka dit.
Det har mest bara blivit så.
Det känns som att jag inte visar hur mycket han betyder för mig.
Det är lite nytt allt det här för mig.
Så jag hoppas att jag lär mig bättre efter hand.
Och att han har tålamod med mig så länge.
För jag är så otroligt lycklig när jag är med dig.

Kommentarer
Postat av: Dytte

Det löser sig. Jag tycker om dig. Kan stå ut med att åka till dig. Ni har ju liksom falafel där nere ;)

2007-07-03 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0