Tiny dancer.

Känns som att jag har en liten, liten djävul i huvudet nu som gillar att reta mig.
Den låter mig inte tänka som jag vill utan lägger tankar i mitt huvud.
Om saker jag verkligen inte tycker om.
Jävla dävul.
Att det alltid ska vara djäulen som är starkast och typ tar över mitt huvud.
Kan inte den där snälla, gulliga ängeln få göra det ibland?
Bara ibland.
Iof hade den gärna fått vara där alltid men ibland räcker.
Mm, jag tycker inte om saker den säger till mig.
Men jag ska försöka tysta ner den med hög musik en stund.

...Och återigen har jag lyckats skriva ett inlägg runt mina tankar och prblem istället för att säga vad jag egentligen tänker på.
Det tänkte jag faktiskt på häromdagen.
Antagligen Isaks inlägg som fick mig att tänka på det.
Att jag alltid skriver runt det jag egentligen tänker på.
Kom på varför det kan vara också.
Elelr så var det bara någon dålig ursäkt.
Men iaf;
När jag skriver runt problemen och dyl. så skriver jag ju vad jag känner och vill/tänker istället för att bara skriva vad som är fel.
Blev någon klokare på det?
Det hemska är att jag vet inte hur jag ska formulera det bättre.
Men det är iaf vad jag kom fram till.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0