Show me a garden that's bursting into life.

Idag har jag haft en bra dag.
En riktigt bra dag.
Jag ahde kul idag på jobbet.
När det blev lite vattenkrig mellan mig och en annan i personalen.
Det var kul.
Dessutom hade jag alla barnen å min sida.
Fast de var inte tillåtna av de andra i personalen att skvätta vatten.
Men jag hade kul iaf.
Och sen var det mest allmänt lungt där.

Efter jobbet träffade jag på Eva.
Jag MÅSTE se till att återuppta kontakten med henne.
Men jag hann inte prata med henne så länge för jag skulle möta Stephanie och hennes föräldrar för att snacka om Roskilde.
Det gick ganska snabbt.
Men jag fick träffa Stephanie igen.
Efter hennes Bodenvistelse.
Hon har varit borta för länge ju.
Men nu är hon äntligen hemma igen.

Jag har varit och handlat idag också.
Hittade en massa söta kläder på rean så det var kul.
Och ett par skor som jag blev väldigt förtjust i.
Dock inget jag planerar att ha med mig till Roskilde.
Med de kläderna på kändes det lite som att jag var på väg mot ett stilbyte.
Kanske jag är.

Och jag har lett idag.
För att du gör mig så underbart lycklig.
Och är så otroligt gullig och söt.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Dytte

Ska bli intressant att se detta stilbyte.

2007-07-03 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0