Right now.

Jag har börjat få lite bloggabstinens nu för tiden igen.
Börjat bli lite smått bloggberoende tror jag.
För jag vill hela tiden blogga, även när jag verkligen inte har något vettigt att säga.
Vi får väl se hur länge det håller i sig.
Kommer ju inte blogga i helgen tror jag så jag får väl ta helgkvoten nu också.

Kom på en sak idag när Steph var här.
Min mest sagda fras under Roskilde måste ha varit "Ska vi leka en lek?".
Jag hade lite kul iaf.

Jag kom också på att gud vad jag vill bli dansare och showare.
Verkligen.
Project runaway fick mig att känna mig ännu gladare över provdockan.
Jag ska göra en massa egna kläder.
Eller jag vill det iaf.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0