No end.

Jag har tänkt på det en hel del själv.
Mest tror jag för att jag vet att han är orolig.
Orolig för vad som kan komma att hända mig eller vad jag kan tänkas göra under min Roskildevistelse.
Jag har tänkt på det en hel del.
Och jag ska inte ljuga; alkohol och festivaler kan få folk att göra saker de inte tänkt göra.
Det enda jag kan säga är att jag aldrig förr kännt såhär för någon annan.
Att jag aldrig har kännt mig så lycklig och lyckligt lottad att ha träffat någon som håller nyckeln till mitt hjärta.
För du gör verkligen det.
Jag känner mig tryggare och säkrare än jag trott att jag någonsin skulle kunna känna när jag är med dig.

Och angående alkohol känner jag inte att jag ska åka dit för att supa.
Jag ska ha kul.
Utan en massa sprit.
För allas del.

Det jag är mest orolig för är att jag saknar dig väldigt mycket.
Att krama dig och bara allmänt vara nära dig.
Det jag tänker mest på är att du snart kommer ner hit igen.
Till mig.
För att spendera en hel långhelg ihop.
Och det längtar jag något enormt efter.
Och jag ska faktiskt försöka ha en lite mer planerad helg denna gången.
Ja, snart är det torsdag nästa vecka.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0