Leave those kids alone.

Nu försöker jag mest bara fördriva tiden på jobbet bäst jag kan.
Ska jag verkligen börja med ett till pärldjur?
Ja,  varför inte, jag har inte mycket annat att göra ju.
Gud vad det bara är tidsfördriv nu.
Jag vill hem och sy på klänningen jag började på igår.
Men som jag inte hann göra så mycket på.
Jag vill hem och sy!
Fast jag vill iof inte cykla hem och sy.
Jag är trött på cykeln.
Och jag fick ta min cykel idag desutom.
Den som är alldeles för låg för att cykla på egentligen.
För jag kunde inte hirtta de andra cykelnycklarna.
Nånting säger mig att de ligger bakom sängen där hemma.
Men där är sjukt klyddigt att komma till.
Men jag har väl inte mycket till val egentligen.

Och det är kvavt ute.
Jättekvavt.
Och det är äckligt att cykla när det är kvavt.
Varmt och sol = härligt.
Varmt och molnigt = äckligt.
Jag hoppas solen har börjat titta fram igen när jag ska cykla hem.
Eller att det regnar.
Egentligen hoppas jag på att det regnar.
Men det kanske itne är så snällt mot alla som har semester?

Nä, nu ska jag ut och göra en pärlapa eller en pärlspindel.
Får se vad det blir.
Pärlspindel kanske kan vara bra får min terapi.
Igår blir det en häst och en valross iaf.
Man kanske skulle börja göra pärldjur till försäljning?
Kanske är mitt framtida öde?
Nja, det hoppas vi inte.
Jag tror faktiskt att jag hade blivit smått galen isf.
Lite iaf.

Men jag är egentligen inte så negativ eller på sånt dåligt humör som det nog verkar som i detta inlägget.
Jag är egentligen på bra humör.
Är bara för varm och trött för att tänka på det.
Tänka på det att jag ju faktiskt är lycklig.
Jag är faktiskt väldigt lycklig.
Det ska jag nog påminna mig själv om tills det börjar regna eller det blir sol.
Eller tills jag somnar i soffan på jobbet.
Vilket hade varit aningen pinsamt faktiskt.
Livet leker faktiskt för min del just nu.
Jag har det bra.
Jag har det bättre än bra.
Jag har det underbart.

Hej.

Kommentarer
Postat av: V.

Nu blev jag glad.. konstigt nog. Varm som sol.

2007-07-17 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0