I never thought it would happen to me.

Idag har det varit segt på jobbet.
Som tusan.
Och inte världens mysigaste stämning heller.
Av förståeliga skäl.
Så jag längtar mest hem.
Ganska mycket (egentligen bara?) för att Jocke är hemma i helgen.
Men jag var tvungen att jobba idag så han fick sova vidare i morse och sedan skulle han väl hitta på nåt att underhålla sig med tills jag kommer igen.
Han kom igårkväll.
Sist vi träffades var midsommarhelgen.
Gud vad jag har saknat honom.

Jag drömde skitskumt inatt.
Det läskiga är att vissa saker känns verkligen som att de har hänt på riktigt.
Jag tror dock inte de har det.
Tvivlar väldigt mycket på det.

Och gud vad jag måste ta tag i det där som jag har funderat över.
För jag är ju inte världens smartaste.
Jag fattar inte ens varför jag är så korkad.
Borde skärpa mig.
Borde, borde, borde.
Har lite ångest över det idag.
Skit!

Men nu ska jag göra klart min häst iaf.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0