I know, that something has changed.

Sitter och funderar lite.

Är trött och borde sova.

Borde verklgien gå och lägga mig nu.

Men jag tänker, och funderar, istället.

På vad?

Mycket.

Olika saker.

Men med en grundtanke.

Vet inte varför jag fortsätter tänka på det.

Fast egentligen vet jag att jag gör det av olika anledningar.

Av anledningar som jag själv redan vet om.

Det känns konstigt bara.


 

Och jag vet, detta inlägget var bara en enda stor gåta.

En enda stor samling "läsa-mellen-raderna-meningar".

Men ibland behöver jag skriva så.

Ibland behöver jag att jag förstår det bäst själv.

Och sedan spelar det inte så stor roll vad andra förstår.


 

Men nu ska jag sova iaf.

För jag är trött.

Och åker till Roskilde imorgon.

Och har ont i halsen.


 

...Och saknar att ha dig hos mig.


 

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0