I don't quite know how to say how I feel.

Idag är en sån dag.
En sån dag då jag är glad över att folk inte är runt omkring mig.
För deras skull.
För jag är på sånt humör nu.
sånt folk inte ser mig vara på.
Inte ofta iaf.
Tror inte att folk ser det alls.
Det är bra.

Det är svårt att beskriva vad det är för humör.
Det är svårt att bskriva vad jag känenr och tänker på.
Det känns mest som att jag är avdomnad.
I hela kroppen.
I hela sinnet.
Jag är bara.
Jag gör bara.
Jag finns bara.
Det är en skum känsla.
Det är en lite obehaglig känsla.
Men jag vet att det går över hyfsa snart.
Det är mest att vänta ut det.
Eller försöka sysselsätta sig med något som håller tankarna borta från det.
Håller tankarna borta från allt.


Jag ska nog försöka sysselsättamig med något.
Elelr kanske bara slappa framför tv:n.
Är dock sugen på att göra pannkakor.
Ska nog göra det faktiskt.
Och vet ni vad?
Jag är sjukt sysslig hemma när jag är ensam hemma.
Och jag vet att det inte heter sysslig men jag glömde bort ordet precis när jag skulle skriva det och kunde inte hitta det igen.
Så ni får helt enkelt försöka förstå vad jag menar.
Kanske kommer jag på det senare igen.

Nu ska jag laga mat åt mig själv iaf.
Åt bara mig själv.
Ska nog laga lite extra dock som jag kan ha imorgon också.

Och imorgon blir det nog filmkväll.
Länge sedan ju.
Så det är bra.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0