Girl use your mind.

Jag fick sluta tidigare idag.
Alltså riktigt mycket tidigare.
Fick skjuts hem av min handledare också.
Skönt.
Vi stack från jobbet vid 14:20 och jag slutar egentligen 16:00.
Gud vad det var skönt.
Så nu ska jag försöka sova lite.
Eller iaf vila.
På vägen hem körde vi inom Jysk och hämtade min telefon.
så nu är den tillbaka också.
Bra.
Jag hade två missade samtal från okänd visst.
Och det ringde när jag satt i bilen hem också.
Men jag kunde inte svara.
För jag tror jag vet vem det är.
Och jag vill inte svara då, vill inte svara alls men får väl göra det om det ringer igen när jag faktiskt har tillfälle att svara.
Tänker iaf inte stå på jobbet och prata om när jag ska in på förhör.
Inte i bilen hem heller för den delen.
Jag tror att jag ska börja med förnekelsetaktiken jag också.
Den kanske kan funka.

Så om någon söker mig och ringer från anonymt nummer så är det förklaringen till att jag kanske inte har svarat.
Jag vet dock inte vem som skulle kunna tänkas ringa från anonymt nummer.

Och jag känner mig jättedum.
För vi missade att ringa och säga till Ann med familj och bjuda dem till kalaset.
Elelr egentligen inte vi utan jag.
Och jag känner mig jätteelak för de var visst inte brotresta.
Farmor och farfar kom heller inte men de svarade inte i telefonen så det känner jag mig inte lika dum för.
Men Ann m. familj var en riktigt stor tabbe av mig.
Jag skäms...

Here we are again, circles never end

Jag vill verkligen bli frisk nu.
Ska nog försöka hälla i mig så mycket varmt som möjligt idag och imorgon.
Så kanske jag bränner sönder bakterierna elelr nåt.
Eller viruset eller vad sjutton det är för skit jag har fått.

Who doesn't long for someone to hold

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0