För detta är vad jag har känt.

Nu är jag skittrött på att hålla på med bloggen.
Alltså trött som i fysiskt trött.
Hade kunnat hålla på en stund till men orkar itne det nu.
Ska nog dricka kaffe istället.
För jag är typ lika trött nu som jag var igår.
Och jag har verkligen ingen aning om varför jag är så trött.
Det är störigt.
Och jag vill verkligen inte ha kaffe nu.
För jag är inte sugen på det.
Alls.
Nä, jag får nog slänga mig i sängen en liten stund och bara slappa.
Det är nog bättre.

Och det regnar ute och är allmänt tråkigt väder.
Det är höstväder.
Som det varit nästan hela sommaren.
Får en att undra var sommaren tog vägen.
Varför den hoppades över.
Får en att sakna värmen.

För jag saknar värmen.
Och solen.
Att ligga en dag på stranden och inte göra någonting.
Att gå hem sönderbränd efter en hel dag på stranden.
Att ta ett härligt dopp i vattnet med vänner och plaska omkring som små barn.
Att gå upp och krama ur håret på de som låg kvar och solade.
Att gå på sommarfester.
Att gå hem från sommarfesten i bara en liten kofta.
Att bada i pool på efterfest.

Jag saknar sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0