Do they know the weakness in me.

Ska åka alldeles strax.
Väntade bara på att mamma skulle komma hem.
Och nu har hon det så nu ska vi väl åka när som.

Jaga ahr sovi alldeles för lite i natt.
Var upp till över fyra och gjorde absolut ingenting.
Emil, Tobbe och Martin kom hit och kollade på film igårkväll.
När Felicia och Jusse var här.
De två stack dock ganska snabbt.
Men de andra tre stannade.
Vi såg Traffic.
Eller rättare sagt;
Jag och Tobbe såg delar av Traffic medan Emil och Martin såg hela.
Tobbe är ibland som den manliga versionen av mig.
Han är livrädd för spindlar.
Och han kunde inte hålla sig vaken under filmen.
Tyvärr tror jag att filmen hade varit ganska bra om jag hängt med i den.
Som ursäkt denna gången har jag ju faktiskt att filmen varade i 164 minuter tror jag det var.
Nästan tre timmar.
Det är en lång film.
Men men.
Det var trevligt iaf fall.
Och Martin fyllde ju t.o.m. år.
Grattis Martin!

Sen satt jag uppe och bara njöt av tystnaden.
Av lugnet som bara finns på natten.
Det är skönt.
Det är skönt att vara uppe när man vet att alla andra sover.

Nu måste jag gå.
Tror jag.
Jag fattade inte ritkigt vad det var jag skulle göra nu.
Men jag får nog gå för säkerhets skull.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0