And I probably forgot to tell you this.

Har haft en gnagande känsla hela dagen.
Sen gårkvällen.
En riktigt gnagande och nedsstämmande känsla.
Har undrat.
Har faktiskt varit väldigt osäker.
Det har kännts som att det var något.
Något som inte riktigt var bra.
Jag har verkligen varit orolig.

Jag kanske vet varför jag har känt så nu.
De riktigt insatta kanske kommer förstå.
Jag hoppas ni förstår.

Jag vill inget hellre än att göra dig lycklig.
Att se dig glad.
Och bekväm i mitt sällskap.
Det är dig tankarna går om hela dagarna.
Det är du som får mig att le.
Även om inget annat går som jag vill får du fortfarande mig att le.

You're the only one who
Drags me kicking and screaming through fast dreams
You're the only one who
Knows exactly what I mean

Och angående din oro.
Och jag hoppas du förstår vad jag menar.
Verkligen hoppas.
Så var det inte ens den personen som du trodde.
Inte den personen som vi har pratat en del om.
Om det hjälper.
Jag har fortfarande inte träffat den personen på länge.

There's a lot of people with the same name.
But there's only one you.


Och även om det verkligen inte finns något för dig att vara orolig för så kände jag att jag nog behövde förklara det.
Jag försöker verkligen kommer på vad det är jag kan säga som kan få dig att verkligen helt lita på det.
För jag vill att du ska känna att du kan lita på mig.
Att du inte behöver vara osäker.

I get a little bit crazy baby,
everytime you call my name
my heart beats a little bit faster, after,
you are in my arms again.
can't try to fight it,
don't even try to hide it,
emotions falling down like the rain,
I can't find the words to explain it, ain't it,
crazy how i fall,
everytime you call my name.


Did I mention that I love you so,
and I just want the world to know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0