Utegångsförbud

Usch.
Jag bråkade med mamma idag.
Sånt bråk som vi inte alls har ofta.
Jag hatar att bråka.
Det slutade med att jag har utegångsförbud ikväll.
Ikväll när vi hade tänkt göra nåt alla i klassen vilket vi inte har gjort på överlänge.
Segt som bara den.
Och riktigt sugit.
Usch, det kommer väl bli en till sån där kväll med film.
Det var mysigt igår men två dagar i rad?!
Nja, det vet jag itne om jag känner så mycket för.
usch jag hatar bråk.
Jag är sjukligt konflikträdd.
Inte utav samma anledning som många trot oc själva är.
För jag skiter i om folk blir sura på mig.
(Det gör jag inte alls. Men jag kan ta det om jag evrkligen tycker att jag har rätt.)
Utan jag blir paraniod och tror att det ska hända något med personen jag bråkat ed.
Och då inte få någon chans att reda ut det.
Utan att det sista man minns av personen är bråket.
Usch, DET är varför jag är konflikträdd.
Ja, nu fick ni en liten del av Josefin på riktigt.
Läskigt.

Jag har köpt världens skönaste myströja idag.
Nice.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0