Trött.

Jag är trött nu.
ådär riktigt trött.
Och grinig.
Och jobbig.
Och nere.
Och allmänt bara irriterande.
Mest irriterande är jag nog för mig själv.
Det hoppas jag för min egen skull för fy fan annars.
Blev det när jag gick ut från intercrossen.
Vet inte alls varför jag blev så grinig just då men det slog iaf till då och sitter fortfarande i.
Jag hatar att vara sur på ingenting.
Då blir man mer bara sur på sig själv.
Och vem vill vara tvungen att leva med den som man är sjukt sur och irriterad på?

Dagen började skönt, men ändå inte så bra om man ser ur mitt humörsperspektiv.
Jag tog bussen till skolan idag fr en gångs skull.
Det var bättre än att cykla på gatorna de inte har saltat än så att de är hala.
Men iaf så satt jag där på bussen med min underbara vän iPod:en.
Den som brukar ha en tendens att få mig på ganska bra humör när jag får umgås själv med den.
Men ack så fel det blev idag.
Av någon anledning ville nämligen shuffle bra att den skulle spela en massa usik som väckte tankar på händelser och en person som jag inte vill börja dagen med att tänka på.
Det känns som att då är dagen typ redan dömd att misslyckas.
Det störiga var att det var mysigt och härligt att sitta och lyssna på den musiken shuffle ordninade åt mig och att tänka på allt.
Varför de kändes mysigt vet jag heller inte.
Jag borde egentligen bra ha blivit deppig direkt och skrikit på iPod:en och satt på mina bra-humörs-låtar.
De brukar ju hjälpa.
Men nej det gjorde jag inte.
Antagligen mest för att jag var på så bra humör innan jag började tänka på det så så nere kunde jag nog inte bli i vilket fall som.
Ja, bra humör var jag på idag, till skillnad från igår.
Fast ja, usch, jag orkar inte analysera mitt hunör.
Det finns där iaf.
Kom precis på att hela dagen har jag bara lyssnat på musik i samma stil.
Nästan iaf.
Det är störigt att det är så sjuk mysigt attlyssna på det.
Fr det är itne bra för mig.
Speciellt inte nu när jag är arg och sur och ledsen och irriterad och depig och ja, all sånt.
Jag är iaf smart nog att undvika människor nu.
Det tycker jag iaf är bra av mig.

Jag sa nog byta mina gardiner nu bara för det.
Så blir mitt rum nästan färdigt iaf.
Sen är det typ bara tavlorna som ska upp också.
Måla kanske jag ska göra lite också.
Nä, orka det.

Nä nu drar jag från bloggen och datorn innan alla ger upp hoppet helt och hållet om min blogg.
Den ska bli bättre.
Jag lovar.
Måste bara se till att det händer lite grejer igen.
Hur vet jag inte men det kan vi ju se efter hand.

Usch, jag kom precis på att mitt löfte börjar närma sig Stephanies tidsminimum som hon tänkte att jag skulle ha.
Det var ju inte bra.
För mitt nöjes skull alltså.
Lite illa faktiskt.
Men ja, så kan det ju gå.
Haha.

Nä nu gäller det:

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0