Tillbaka till vad?

Så har man nu varit i Stockholm över helgen.
Och sett Rent bl.a.
Grymt duktiga var de och, trots min skeptism efter öppningsscenen var den väldigt bra.
Inte fullt så bra som filmen men man kan ju inte begära hur mycket som helst.
Jag blev glad av den iaf och det är ju alltid en bra sak.
Var på KriminalTekniska Laboratoriet i Linköping på vägen upp också.
Det var kul att gå där på studiebesök.
Fast jag kom fram till att jag nog inte hade velat jobba som krininaltekniker.
Inte sådär iaf.
Men det var väldans kul att se hur saker går till där.

Nu har jag läst ut boken jag fick av mamma i julklapp.
Den som hon garanterade typ att jag skulle bli en annan människa av.
Det ska jag.
Imorgon ska jag börja med att be om ursäkt för mitt dåliga humör i torsdags.
Jag vet, jag fegar och börjar skriva det här men jag ska ta det face to face också.
Jag lovar.
Jag vet inte vad det har varit med mig hela veckan.
Har varit sur och irriterad som aldrig förr.
Ja, kanske faktiskt som aldrig förr.
Iaf inte i sträck.
Illa av mig.

Jag ska bättra mig på att hantera mina humörssvängar.
Jag måste göra det.

Hej.

Kommentarer
Postat av: isak

jag finner ingen anledning att be om ursäkt för något, men om du känner att du blir en bättre människa av det såe.. "ursäkten accepterad"

2007-01-28 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0