The weaknes in me

Fick den låten på huvudet i morse utan att ha hört den på några månader.
Skumt.
Fast lite mysigt ändå.

Jag borde verkligen inte blogga just nu.
Borde skriva text om omättade karboxylsyror eftersom det ska in i vårt kapitel imorgon.
Har dock ingen aning om vad det är för nåt och då känns det itne som att kvaliten på texten kommer bli så bra så jag väntar nog tills jag har läst om det i boken.
Lite smart tycker jag.
Och skönt att låta bli att plugga ju.

Jag är trött nu efter intercrossen.
Det var kul idag.
Men det brukar det ju iof alltid vara faktiskt.
Jag tycker riktigt mycket om träningarna faktiskt.
Det brukar alltid vara mysigt där liksom.
När det är veteranerna som utgör huvuddelen iaf.
Annars är det väl ganska kul också iof.
Fast intercrosse är nog inte så väldigt bra för mig egentligen.
Eller jo, för mig, men inte för mina knän.
Nu har knät börjat göra ont utanför träningarna också.
Men jag fick en typ läkarförklaring om varför det gör ont idag av José.
Så nu kan jag lite grejer om hur knät är uppbyggt också.

Och ja just det, mina läkarplaner kan typ ta och brinna upp.
För nu är det typ kört för mig på ritkigt.
Ja Sverigedelen är ju verkligen det iaf.
Och ja, jag lär väl få lägga ett år till att läsa upp ämnen.
Trevligt (nja inte direkt).
Eller ja, Polen har ju alltid, men ja, Sverige hade nog varit bäst egentligen.
Ah, vem orkar bry sig om framtiden?
Det säger lite emot min levnadsteori om att njuta medans man väl har det för vem vet när det kan vara borta?

Nä usch, nu ska jag gå och duscha för nu tänker hjärnan verkligen inte klart.

Gud vad Johnossi var perfekt för min sinnesstämning just nu.

Godnatt.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0