Snö.

Okej, vi Malmöbor har klagat en hel del på denna sk. vinter detta år som inte har existerat förrän nu.
Varför, ifrågasätter jag nu.
Jag fattar inte vad det är vi har saknat.
Jag är inte alls en vintermänniska.
Inte alls.
Jag tycker inte om kylan, eller snön när den bara lägger sig å marken och gör det halt när man cyklar.
Eller när man cyklar till skln och fryser häcken av sig.
Jag vill ha sommar och sol och värme.
Jag vill ha vår.
Ja, jag vill ha vår, en underbar vår.
Fast jag ska vara positiv.
Jag fick ju tom nästan en komplimang idag av Isak.
Idag var jag visst inte för ful för att ha mössa.
Hehe.
Idag funkade det tom.
Det var nice för det var skönt att ha mössa.
Vilket jag typ aldrig har haft innan.
Men ska börja.

Nu ska jag titta på ett "Herrans liv" där Mark Levengood är med.
Han är bara för bäst.
Han är helt enkelt underbar.

Imorgon är de intercrosseträning.
Ska bli intressant att se om knät håller.
Jaja, vi får väl se.

Nej jag är inte upprörd. Jag låter jämt såhär.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0