Rent.

Idag har jag kollat på Rent.
För det blev ju ingen utegång.
Tråkigt.
Men Rent är ju bra.
Rent är ju liksom RENT.
Typ oöverklassat.
Hm, jag sa börja se mer film.
Så jag inte är lika efter när det gäller filmer.
Jag ska nog försöka arbeta mig genom all Bond-filmer.
Det hade varit lite kul.
Eller ja, lite allmänbildning iaf.
Filmer är kul.
Och bra.
För man komemr till en annan värld där saker ofta är pissigt och jobbigt.
Men som man vet alltid slutar lyckligt.
Det är lite fint tycker jag.
Fast typ så är ju min levnadsteori också.
Eller ja, ungefär, fast kanske inte lika glatt som i filmer.
Men dock.
Ja du, man skulle bli skådespelare.
Tänk så lätt man flyr verkligheten då.
Det hade varit lite kuligt.
Fast ja, det är väl skådespelartalangen som fattas då egentligen.
Men det är ju pittetesser.

Jag och mamma är vänner igen.

Imorgon vill jag ut och leka.
Väldigt gärna.

Jag känner för att vara jättekreativ.
Scary.
Vet bara inte vad jag ska göra isf.
Så det lär väl inte bli nåt.

Mitt gymkort har gått ut idag.
Dåligt.
Så nu ska jag ta det lungt lite och sen får jag väl köpa ett nytt.
Dyrt.

Imorgon ska jag faktiskt försöka räkna matte.
Duktigt av mig.
Och kanske cykla en runda till Bo01 eller stranden eller nåt.
Det är länge sedan nu ju.
Hm, ja det måste jag nog göra.
Mysigt.

Sen måste jag börja säka jobb.
På riktigt denna gången.
Annars borde jag skämmas riktigt.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0