Pandaporr.. ..och lite annat

Jag är svintrött nu.
Och gnällig.
Och sur.
Och allmänt bara jobbig.
Usch vad jobbig jag är.
Inte är det för att jag är hungrig iaf.
För jag åt aldeles för mycket mat hemma hos Steph idag igen.
Varför äter man alltid för mycket hos Steph?
Och mat är nog fel att kalla det.
Mackor och rulltårta med glass.
Det är ine bra för mig.
Sen åkte ja ill Bladins och tränade intercrosse.
Det var kul.
Ritkigt riktigt roligt faktiskt.
Jag var ålvakt idag för första gången.
Det ska jag fortsätta vara.
Det var jättekul.
Fast det kändes ju lite då och då.
Men jag vill dock framföra ett väldigt stort tack till hjälmen.
Tack!

Jag missade OC idag.
Sugit.
Som satan.
Nu kommer alla snacka om det irmogn och jag kommer inte fatta nånting alls.
Oke, Rib och My kanske kommer snacka om det.
Rib iaf.
Ingen annan.
Men jag vill också kunna snacka om det ju.
Blärk.

Nu ska jag gå och äta lite sallad och försöka vara lite positiv och vänlig mot min familj.
Sen ska jag gå in på mitt rum och titta på tv och sura tills jag somnar.
Usch vad jag är dramaqueen när jag är trött och sur.
Haha.
Aldrig annars.
Jag lovar.
(Det bästa är att Anna har ingen dator så hon kan inte läsa detta och säga emot mig. Lite nytta kan man väl dra av hennes miserabla tillstånd?)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

nej, du är alltid dramaqueen och du vet om det så jäkla stenhårt. Du kommer aldrig nånsin slippa ifrån mig heller. MOAHAHAHAHAAA!

2007-01-18 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0