Okej nu börjar jag nästan bli rädd.

Ja nu har jag fått ont i magen igen.
Sådär ont som jag får lite då och då.
Som jag ar fått den senaste tiden.
sådär där det känns som att jag har kramp.
Då det verkligen itne är bekvämt att sitta upp utan det känns som att jag nästan ska spy.
Oh att stå upp ska vi ju inte tala om.
Det ska vi bara helt enkelt låta bli.
Iaf jag.
Usch jag fattar inte varför jag får så ont i magen.
Fattar inte vad det är för idiotmage jag har.
Den har aldrig klyddat innan ju.
Då när den dessutom avr betydligt större.
Och det avr mer som kunde ha klagat.
Men nej, det har börjat nu.
Sugit.



Okej, så farligt blev det inte denna gången.
Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0