Nya företaget, here we come!

Kom precis hem från Ann och Patrik.
Felicia och jag har nu varit där i tio timmar och severat.
Sjukt kul.
Och god mat.
Och ja, hm, mindre od dricka, men det gick ner det också.
Korvgrogg á la Göran is the shit!
Jag ch Felicia har nog hittat vårt kall.
Ja, iaf för nu.
Sjukr kul var det ikvll.
Ultimata jobbet faktiskt.
Denna helgen kommer jag faktiskt ha varit ritkigt duktig.
Jag komemr ha jobbat en massa massa.
Det är bra.
Och då kan Anders inte klaga såååå mycket.
Fast ja, jag borde nog försöka hitta ett ritkigt jobb också.
Fast servitris och flyttsnubbe är hetlt okej jobb tycker jag.
Även om flyttjobbet på kontoret har gett mig ett sår i ögat.
Men det är smällar man får ta.
Seciellt om man ligger under skruvarna man skruvar ut och ser metallen trilla ner i ögat på en.
Men så kan det gå när inte haspen är på.

Jag är egentigen skittrött nu tror jag.
Men kan inte sova tror jag.
Elelr jo det hade jag nog kunnat men jag är gnska hyper just nu så det är roligare att vara uppe då.
Fast msn är ju sjukt dött såhär dags.
Jaja jag får äl snart gå och lägga mig då.

Idag ahr jag shoppat.
Gjorde en del riktiga klipp.
Bla en guldig slips.
Jag ska börja använda slips tror jag.
Och en skjorta.
Jag måste få ov att äga att jag är typ bäst på att hitta grejer på rea.
Det tycker Felicia också.
Fast sen är hon ju iof sämst på det också.
Jag får nog ta och lära upp henne.

Jag kom precis på att jag ska spara alla mina jobbpengar.
Kan vara gött att ha dem i sommar när det är World Games.
Kan vara riktigt gött att ha dem när man ska till Tyskland en vecka med intercrossen.
Det ser vi fram emot.
Riktigt mycket.
Det ska bli niiiice.

Jag vill ha sommar.
Eller vår iaf så man kan sitta vid kanalen och äta lunch.
Och sedan sitta där hela Pbl:en.
En sedan efter skolan också.
Ah, jag längtar till våren och sommaren.

Nu är det 169 dagar tills jag fyller 18!
Då är det PARTY!

Nä nu ska jag nog sluta och drömma om framtiden och fförsöka drömma en lika bra dröm so  härom natten.
Även om den var skum.
Härliga drömmar är typ det bästa någonsin.
Finns inte mycket som slår att vakna upp på morgonen och ha drömt en riktgit härlig dröm.
Även om man vet att det bara är en dröm.

Godnatt katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0