Kväll

Ser på andra filmen nu för ikväll.
"Love Actually".
Den är grymt bra.
Collin, you're a lonely, ugly ashole. You just have to accept it.
Kollade på "Just my luck" nyss.
Den var helt okej.
Okej, ska jag vara ärlig?
En romantisk komedi, vad tror ni själva jag tycker?
Fast jag har ju sett bättre filmer.
Som Love Actually tex.
Dessutom har jag kommit på att brittisk dialekt är typ gulligast någonsin.
Som killarna i McFly, som btw. dessutom var asgrymma.
Jag ska nog börja lyssna på dem.
Ja, dvs när min dator funkar igen.

Idag var jag hemma hos Tomas och Annika och lekte med Lucas.
Det var jättekul.
Han måste vara världens sötaste unge.

Ikväll har jag verkligen bara segat.
Hur skönt som helst faktiskt.

"No one's ever gonna shag you if you cry all the time."

Nä nu ska jag sluta skriva innan jag börjar snacka ännu mer om filmerna jag kollar på.
Naw, vad de är söta...

"Okey kids, don't buy drugs. Become a popstar and they'll give it to you for free."

Hej.

Kommentarer
Postat av: Steph

Romantiska jävel. :)

2007-01-08 @ 02:43:22
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0