Jaja, då improviserar vi.

Jag hade nyss skrivit ett helt bra och inte så svamlande inlägg men så försvinnner det bara när jag ska publicera det. Och det går inte att hitta igen. USch, jag och teknik går inte ihop.

Jaja, jag antar att jag får skriva ett nytt då.

Steph, Anna och Fille var hos mig och kollade på film ikväll.
"Sandy Bell" som vi började med att titta på, insåg jag ganska snabbt att den var betydligt bättre för tio år sedan.
Hm, jag antar att jag faktiskt har vuxit ifrån den.
Ska jag avra ärlig så känns det faktiskt väldigt skönt att ha gjort det.
Steph och Anna snackade en massa Panic!.
Jag och Fille snackade om det vi är bäst på.
Det är skönt att snacka med någon som är lika hopplös som en själv.
Även om vi kom fram till att det är nog trevligare att ha problemen än att inte ha några såna problem alls.
Fast ja, om jag ska vara ärlig så hade jag gärna bytat problem med Fille.

En skum sak hände idag.
Riktigt skum.
Som jag faktiskt är förvånad över hur jag själv reagerade.
Och reagerar fortfarande.
För jag fattar inte.
Vill egentligen bara veta varför.
Fast antagligen vill jag inte veta det svaret, det brukar ju vara så.
Fast det hade varit trevligt att få veta ändå.
Hm, ja, det var ju väldigt skumt iaf.
Väldigt väldigt skumt.

Jag är jätte jätte trött nu.
Jag får se om jag orkar gå upp för att träna imorgon.
Fast ag borde verkligen det.
Eller kanske springa en runda (ja, miracles do happen once in a while).
Nja, hellre gymmet då faktiskt, där är ju iaf varmt.
Fast kanske inte så bra att träna med ont i halsen.
Äh, alla gör vi dumma saker.
Det är bara att acceptera det och gå vidare.

I write about the things I'll never know
and I can't find a moment just to slow down


Of all the things I've believed in
I just want to get it over with
Tears form behind my eyes
But I do not cry
Counting the days that pass me by

And it hurts to want everything and nothing at the same time
I want what's yours and I want what's mine
I want you
But I'm not giving in this time

And when the stars fall
I will lie awake
You're my shooting star


What if I said what I was thinking?
What if that says too much?
When everybody's got a reason
I feel like giving up


Well it's all so overrated
You're not sayin' how you feel
So you end up watchin' chances fade
And wonderin' what's real


I was weak
And you were strong
And me and my guitar,
We strummed along

And I'll be waiting by the window
for the smile to come through
And i'll be waiting in the darkenss
when I call out to you
And I'll remember when you told me
I could trust in you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0