Jag svamlar för mycket

Jag har nog en tendens att svamla alldeles för mycket när jag får tillfälle.
Det är lite trevligt tycker jag.
Fast ja, det är nog mest jag som tycker det egentligen.

Jag har hittat ett nytt tv-program som jag tycker om.
Brainsiac tror jag det heter.
De gör en massa skumma tester.
Men roliga.
Dessutom visar de att man bör vara fet om man är med i ett skeppsbrott.
Titta på det.

Jag är jättesugen på att skriva nu.
Alltså inte blogga utan skriva skriva.
Alltså riktigt jättesugen.
Men jag vet inte vad jag ska skriva om.
Min motivation är inte så hög vid tillfället.
Kan man tvinga fram motivation?

Jag har tänkt lite nu.
På saker som hänt.
En hel del på nyår
Och jag har kommit fram till att jag har börjat tröttna på mina egna tankar.
Jag är nog proffs på att älta saker om och om i huvudet.
Snackade en del med My igår.
Om lite saker.
Hm, det var nog ett väldigt Josefinigt samtal.
Kändes som det iaf.
Men det var skönt att berätta mina tankar för någon.
Tankar som jag verkligen inte kan skriva här.
Inte nu iaf.
För även om man tror att jag berättar typ allt om mig själv så gör jag inte det.
Alltså vad jag har gjort och inte har gjort har jag inga problem med att berätta.
Jag är liksom inte den som skäms för saker egentligen.
Det tycker jag är nödigt att göra. 
För alla gör vi saker som kanske inte alltid verkar så smarta.
Men det är det som gör oss till dem vi är.
Så My fick reda på lite saker som jag gått och tänkt på de senaste dagarna.
Saker som jag inte skäms över egentligen, men som jag håller hemliga ändå.
Fast állså jag skäms kanske ändå för det, eller hm, jag vet inte.
Jag skäms föresten inte för handlingar, men dock för känslor.
Det är det enda jag skäms för tror jag.
Men det är nog så störigt.
Men också förklaringen till varför jag inte är typen som gärna pratar om känslor.

Jag är riktigt förvirrad för tillfället.
Riktigt riktigt och jag vet inte alls vad jag känner eller tänker eller tycker eller vill eller nåt.
Fast egentligen vet jag nog lite grann.
Även om jag inte vill erkänna det för mig själv.
Nä usch, känslor borde inte få komma i min närhet.
Så det så.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Dogge

tv-programmet heter brainiac, haha. Red.anm

2007-01-05 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0