Idag vill jag vara djup.

Usch, idag känner jag verkligen för att vara sådär jobbigt djup som jag kan vara ibland.
Hm, det är lite deprimerande.
Jag har tänkt en del den senaste iden.
Nä usch, nu ljög jag.
Jag har tänkt mycket minre den senaste tiden tror jag.
Orkar inte riktigt tänka så mycket på sånt ängre.
Det hjälper ju inte direkt att tänka.
Men blä, ändå tänker jag för mycket nu.
Det är illa.
Riktigt illa.

Idg har jag ätt mackor hos Steph.
Alldeles för många mackor.
Det är heller inte bra.
Har kollat på mobil också men kom ingen vart.
Har ingen aning o vad jag vill ha för någon.
Borde ha räknat matte.
Men det gjorde jag ju inte.
Usch, jag får nog gra det ikväll.
Eller jättemycket imorgon istället.

Skolan började idag.
Det var ganska soft ändå.
Kul att träffa alla andra igen.
Usch, lov är inte bra för vår gemenskap ju.
Men vi måste komma på nåt att göra imorgon.

Anna berättade definitionen av familj som hon hade hört.
Och vi insåg då att om vi bor i kollektiv som vi tänkt så kommer vi räknas som familj.
Det är lite gulligt ju.

Man kan gå på vaniljsås.
Bara så att ni vet.
:D

Jag cyklade hem i ösregnet idag.
Det var underbart.
Jag var ritkigt dygnsur när jag kom hem men det var ändå underbart.
Inget kan typ överträffa att cykla i regn.
Inte när man har musik på alltså.
Fast jag hade inte min speciella "cykla-i-regn-musik" idag.
Det var lite dåligt.
Fast det var skönt att det inte var några människor alls ute när det regnade så.
För då kunde jag tom sjunga.
Även om det lät förjävligt.
Men det är ju pettitesser.
Jag tror att jag borde kolla på dansfilmer och sedan sticka ut och cykla i regn.
Det hade varit ultimat.
Då hade jag varit riktigt lycklig.
Oh, det måste jag prova någon gång.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0