Idag har jag varit duktig nästan.

Idag har jag faktiskt räknat matte.
Lite jättestolt är jag.
Det gick dessutom ganska bra för mig.
Jag tror nästan att jag börjar fatta det nu.
Ja, lite småsaker iaf.
Som typ alla andra redan har fattat men ändå.

Jag älskar att sitta på kontoret och plugga.
(Ja, alltså den där biten med att sitta på kontoret iaf.)
Där får man faktiskt nånting gjort.
Och så får man nån konstig känsla av välbehag när man sitter där (här).
Det är nice.
Jag ska på riktigt börja sitta här oftare.
Det är nog bra för mig på alla sätt.
Fast kontoret ska ju flyttas snart.
Så ja, jag får väl sitta på det nya stället istället.
Störigt.
Jag tycker ju om det här.
Men jag ska få flyttstädningen iaf.
Och det är bra.
Jobb är ju alltid bra.

Jag har nån läskig känsla i kroppen idag.
Typ av välbehag och välmående.
Scary.
Men jag klagar inte.
Det är riktigt noce faktiskt.
Jag ska nog försöka hålla kvar denna känslan.
även när skolan börjar igen och allvaret drar igång.
(Okej, hur mycket allvar är det som drar igång egentligen på min skola men ändå, det kunde ju ha varit så.)
Det är ju iaf tidiga morgnar och lektioner som börjar igen.
Men det känns ändå helt okej.
Och denna terminen ska jag verkligen försöka skärpa mig.
(Det har vi inte hört mig säga tidigare nej.)
Usch, vad mycekt saker jag verkligen borde ta tag i denna terminen.
DET är läskigt.

Nä nu ska jag dra mig till matteboken igen och försöka få några tal till räknade.
Annars kommer jag snart få en pik av Jonas.
Hihix.

Hej.

Kommentarer
Postat av: isak

hata matte och betrakta alla som fattar som gudar!

2007-01-11 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0