I miss you so much and I don't know what to say..

Jaha, så är snart den 19:e januari över.
Inget speciellt tycker många, bara ännu en fredag i mängden.
Väldens värsta datum säger jag.
Usch.
Dagen har iof varit helt okej.
Egentligen väldigt bra med tanke på vilken dag det är.
Men även om den har varit förhållandevs bra så känns det ändå som världens pissedag.
Jag skulle bara velat sova mig igenom denna.
Ja egentligen skulle jag bara velat sova mig igenom typ detta året.
Äh, egentligen skulle jag bara vilja sva mig igenom de senaste fem åren.
Då hade jag varit pigg och bekymmersfri.
Men ja, det händer ju inte.
Så jag får väl överleva (vad fint ordval va?) de sista fyra timmarna av denna dag.
Ska nog gå upp till alla i vardagsrummet igen ch kolla på tv med dem.
Alla är samlade här ikväll efter att ha vart på kyrkogården i olika omgångar.
Mysigt och underbart att vara samlade men ändå pissigt.
För anledningen till varför vi är samlade suger mer än något annat.

Jag saknar dig..
..så oerhört.

There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

Ja.

För att nämna småsaker som avslutning så trr ag att jag typ har stukat mitt knä eller nåt.
På intercrossen.
När jag var målvakt.
Det gör ont.
Men ja, ibland är det skönt med smärta.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0