Gott nytt år!

Ja, så var det nytt år nu då.
2007 here I come.
Eller nåt sånt ja.
Intressant början på året iaf.
Riktigt intressant.
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva.
Är helt tom i huvudet.
Vet bara att lite dopamin hade inte varit fel just nu.
Men men.
Och jag vet att jag har en del saker att prata om.
Saker som jag undrar vad personer egentligen menade med.
Personer som lovade att ta det med mig senare.
Det ska den också få göra.
...

Ja, det hände väl lite grejer där igår/inatt.
Grejer som inte borde ha hänt.
Usch, ibland tycker jag verkligen inte om mig själv.
Men jag hade en del intressanta samtal.
Och det var riktigt underbart att fira nyår med personer som verkligen betyder jätte mycket för mig.
Riktigt underbart.

Nu ska jag upp och städa undan på vinden från inatt.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

hihihihi.. jag är sämst på att hålla grejer hemliga, bara så du vet, men jag ska försöka att inte försäga mig om igårnatt.. lovar. hihi.

2007-01-01 @ 18:52:56
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0