Förvirrad igen.

Om jag kulle sammanfatta mig själv med ett ord hade det nog fått bli förvirrad.
Jag fattar inte vad det ärmed mig.
Varför kan jag aldrig ha koll på vad jag känner och vad jag vill?
Varför tar jag inte chanser att få reda på det jag vill veta när jag har möjligheterna?
Det blir bara att chanserna går förbi då och sen får jag aldrig vet.
Dumt av mig.
För nu är jag jätte jätteförvirrad.
Illa av mig.
Jag måste sluta vara så korkad som jag är.
Ska det kanske bli mitt nyårslöfte?
Jag vill verkligen veta men jag är inte ens säker p om jag hörde rätt.
Fan, varför kan inte saker bli sagda när man är nyktra allihop och man kan prata om det då?
Och man har koll på vad precis som blir sagt.
Kanske borde man ha en bandspelare på sig eller nåt allid när man festar.
Så man vet exakt vad som blir sagt.
Nä usch, det hade nog inte varit så bra iaf.
Eller jo, men kanske inte så kul alltid.

Jag vet att det är lite patetiskt och töntigt och så men ändå:
Förlåt till alla som jag var elak mot eller jobbig mot i förgår.
Och tack alla som var underbara mot mig och fanns där för mig.
Ni anar inte vad det betyder.

Nä jag ska minsann försöka reda ut allting.
Försöka kan jag ju.
Och verkligen borde.
Lycka till till mig!

Nu ska jag strax träna.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0