Förklaring + Svammel

Hm, det kändes som att det var lite nödvändigt med en förklaring på förra inlägget, om någon nu ens har orkat sig igenom hela. Jag har nu insett att man nog inte ska låta Stephanie och Isak sitta ensamma vid en dator mitt på natten efter att Stephanie har druckit sisådär 25 sockerbitar och Isak, ja Isak, han är nog bara sån i sig själv antar jag. Ja, det är nog Stephanie också men nog fick hon sig en sockerkick också.
Ja, för att förtydliga mig:
Igår hade jag filmkväll hemma hos mig. Det slutade med att My, Isak och Stephanie sov över hos mig. Jag lade mig i min säng och låg och snackade med dem och blev tröttare och tröttare. Stephanie låg först hos mig mn sen blev hon utbytt mot My på något sätt. Så sen låg jag och My och snackade i min säng medans Isak och Stephanie fick kontrollen över datorn med det söndriga tangentbordet och då också det icke fungerande internetet. Detta resulterade i förra inlägget. Så, nog om det nu. Fast jag måste säga att jag var beredd på att de skulle vara mer elaka mot mig. Så lite glad blev jag.

Jag har ont i halsen och är förkyld.
Det är inte alls kul.
Men men, så kan det gå.
Jag får inte träna nu iaf.

Jag blev glad igår när Isak och My satt vid min msn och snackade med Kalix.
Då bad Kalix om att få prata med mig för att få hjälp inför inskaffandet av halvårsdags-present.
Det tyckte jag var trevligt att han iaf uppskattar min romantiska sida.
Sen att jag blev väldigt nedröstad av My, Steph och Isak när jag framförde mina ideér är en annan sak.
Jag kan ju säga det att det är tur att jag inte är tillsammans med någon av dem iaf.
Haha, det hade ju allt varit ett intressant förhållande.
Fast de hade några väldigt intressanta ideér de också.
Fast desto mindre romantiska kanske.
Hm, jag måste faktiskt få säga att när det kommer till romantik vinner jag nog stort över dem.
Och bara så att ni tre vet så hade jag rätt om rosorna.
Hur jag visste det vet jag dock inte.
Men sånt är ju onödigt att komma ihåg.

Idag har vi ätit Lasagne hemma.
Mamma fick visst tillbaka sin galenskap som kommer ibland.
Som det tyvärr inte finns något botemedel eller någon frklaring till.
Hon har idag köpt 80 eller 90 vegetariska Viktväktar-lasagne.
Och jag skojjar inte.
My och Steph såg själva kvittot på 70 lasagne.
Och det var från andra gången idag som mamma var på Coop.
Varför gör hon då detta?
Det var billigt säger hon.
Och trots att jag skrattar åt hennes konstiga beteende så klagar jag ändå inte jättemycket.
Lasagne är ju trots allt gott.
Fast kanske inte 80 stycken.
Det hemska/roliga/skumma ja, något, är att jag blir inte ens förvånad.
Både My och Steph tittade konstigt på mamma och skrattade.
Jag dock har vant mig vid dessa konstiga inhandlingar.
Eller vad gör man efter att en sommar ha aft 3500 kexchoklad hemma efter utförsäljning på det.
Eller 100 askar med kinderägg i, efter utförsäljning på detta.
Eller två flyttlådor, och jag menar verkligen flyttlådor, med Ekströmsprodukter.
Eller en massa massa Risifrutti.
Hm, ibland ifrågasätter jag min egen familjs intelligens och beteende.
Men så är det att vara en Roslundare.
Men jag klagar dock inte.
När man har vant sig vid oss så är vi nog inte fullt så skrämmande.
Haha, gud, jag vill få min familj att verka skrämmande.
Skumt försök jag har.

Jaja, iaf så var det filmkväll igår fast utan film och stället dubbelavsnitt av CSI.
Tarantinos avsnitt som är så grymt bra.
Och Isak förklarade nackdelen med att vara hemma hos mig.
Typ samtidigt som han klagade över att inte ha varit här alls mycket den senaste tiden.
Tydligen är mitt hem det ställe som folk går på filmkväll på och äter en massa.
Jag har för mig att Isak sa att jag och mitt hem var orsaken till hans viktuppgång.
Stämmer det Isak?

Jaja, nu ska jag kolla på Coutey Ugly eftersom jaghittade den igen idag efter typ fem års saknad.
I love Coutey Ugly!

Hej.

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag är uber-romantisk, lovar.

2007-01-04 @ 21:19:08
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0