Dagens låt

Bara för att jag måste.
Fast egentligen är det nog dagens artist.
Aller nja, helgens artist.
Och ja, dagens humörhöjare.
Ja, dagens humörhöjare får han bli utnämd till.

Keith Urban
Inte för att någon annan tycker om att lyssna på hans musik elelr för att jag vill få någon att ladda ner hans musik utan bara, ja endast, för att jag helt enkelt är på bra , ja BRA, humör idag och för att han gör att jag blir gladare.

Jag vet inte varför jag är på så bra humör idag (kanske en hel del för att Steph sa att de hade saknat mig en massa nu när jag ahde varit iväg. Och det är ju alltid kul att bli saknad.)
Men det är ändå sånt där läskigt bra humör.
Nästan tom en känsla av att vara lycklig.
Det är skönt.
Och det känns som den person som jag var i höstas, innan vissa saker hände.
Det känns nästan som att jag är mig själv igen.
Och det är skönt.
Riktigt skönt.
Jag har saknat denna lycklghetskänsla.
Den som bara kommer såhär någon gång då och då och liksom smyger sig på mig och gör mig alldeles stum av lycka.
Fast egentligen gör den mig sådär sjukligt pratglad och sprallig som jag bara blir då den är hos mig.
Och så skriver jag en massa saker utan att veta alls vad jag skriver elelr om det hänger ett dugg ihop med vad jag nyss skrev.
Men jag bryr mig liksom inte för jag är ändå liksom sådär Glad.

Nä nu ska jag sluta med mina framlägg om min lycka och ta till vara på den.
Fast nu kom Steph och sa till mig att jag måste jobba och sluta blogga.
För Steph är en bestämd skräckinjagande snyltare som bara vill ha mig för mina enorma kemikunskaper (fast egentligen vill hon ha mig även utan dem). (Inte på nåt slampigt sätt eller så. Bättre så Steph?)



There's a new wind blowin' like I've never known
I'm breathin' deeper than I've ever done
And it sure feels good, to finally feel the way I do
I wanna love somebody, love somebody like you.

An' I'm lettin' go of all my lonely yesterdays
I've forgiven myself for the mistakes I've made
Now there's just one thing, the only thing I wanna do
I wanna love somebody, love somebody like you.


Om jag fortsätter i på detta humöret verkar det kanske nästan som att horoskopet för veckan slår in på låtsas.
Ah, inte för att många fattade det antagligen men skit samma.
Nu ska jag träffa Felicia.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag saknar alltid dig när du är borta eller leker med andra ju.

Fortsätt vara glad. Snälla.

2007-01-29 @ 19:43:39
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0