Can't you see I'm trying to move on?

Det har blivit en helg av festande denna helgen.
Riktigt trevligt.
Festen i Max lägenhet var riktigt nice.
Så borde vi festa oftare.
Det var riktigt mysigt hos Simon med.
Haha.
Felicia var med hos Simon med.
Vi snackade sånt som vi brukar snacka när vi festar ihop.
Fast inte alls så mycket.
Men tillräckligt dock för att få mig att ändra tankesätt lite.
Känner mig inte lika dum och lurad längre.
Fast sen hjälper det ju inte nuläget så mycket.
Although time may change me, I can't change time.
Ibland undrar jag hur länge man kan känna en viss sak.
Hur lång tid det tar innan man blir sig själv igen.
When you miss someone the most, it can only get better.
Jag hatar att sakna folk.
Varför kan jag inte bara inse att ibland går saker inte alls som jag vill.
Nä, jag vet egentligen inte varför jag håller på såhär.
Ibland hoppas jag på saker som jag vet aldrig kommer ske.
Usch, jag är ju hopplös romantiker.
Ja, hopplös är jag.
Fast jag har bestämt mig iaf för att inte prata alls lika mycket om det i fortsättningen.
Har nog redan tjatat ut ämnen ganska rejält.
Ja, jag ska nog försöka skriva mycket mindre om det i denna bloggen också.
Hehe, var väl egentligen därför jag skapade en till blogg.
Men det är en annan sak.
Den är liksom mer dedikerad till sånt tjat.
Ja, jag ska bättra mig.
Och jag borde städa rummet.
Och räkna matte.
Nä, städa låter nog trevligare då faktiskt.

Hej.

Kommentarer
Postat av: isak

ingen kommenterar något längre, det är dåligt

2007-01-14 @ 21:05:19
Postat av: Joey

Jag vet Isak. Och tråkigt. vi måste bli bättre på att hålla våra bloggar vid liv.

2007-01-14 @ 22:51:49
URL: http://andrasidanglaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0