Blärk

Min jävla mage strejkar nu igen.
Så nu får jag inte ens vara på mitt braiga humör för magen vill ha uppmärksamhet också.
Jag hatar min mage.
Det är samma onda som de senaste gångerna och det börjar komma oftare.
Känns som att det är nåt fel på det men ja, jag är ju inte mycket för att få någon annan att säga till mig vad jag ska göra.
Jag vill lösa det själv.
Lite komiskt då jag själv vill bli läkare.
Men då kommer jag ju få säga till andra hur de ska göra, inte vice versa.

Usch, det känns som att jag vill spy.
Fy magen att försvinna.
Det hade varit skönt att slippa att ha den att göra ont typ en gång i veckan minst.
Gah, jag kommer inte ens fram till något ord som beskriver det ljudet jag vill göra ifrån mig.
Störigt.
Så det får väl lämnas åt fantasin antar jag.

Nä nu ska jag nog snart gå in och lägga mig på min säng och ligga där och tycka synd om mig själv.
Det brukar vara mysigt.
Fast också deprimerande.
Så det skippar vi nog.

Idag bestämde jag mig på ritkgit att ta tag i mig nu och sluta äta en massa skit.
(BK imrogn räknass inte för då har jag precis tränat ju.)
Alltså på allvar ska jag sluta med allt skit.
Och småätande och onödigt ätande och annat trams.
Så ska jag bli den sortens människa jag var för ett år sedan typ.
Det var härligt då.

Jag var hemma hos Felicia idag.
Vi snackade en hel del.
Om sånt vi inte snackar så ofta om egentligen.
Fast ändå kanske, ja skit samma.
Om sånt som typ ingen annan vill snacka om utan kallar mig jobbig då.
(Okej, det kanske är väldigt typiskt Josefin men ändå.)
Om romantik.
Det var mysigt.
Fast det gjorde ju också att man började drömma om hur det kunde vara.
Om ifall att...
Ja, men det snöar ju inte nu.
Och är för kallt för stranden.
Så det kanske är bäst såhär.

Nä, nu drar jag.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0