All the times that I thought would last somehow..

Idag har varit en soft dag.
Riktigt soft.
det var nånting som jag hade tänkt skriva här.
Men det försvann ut ur huvudet lika lätt som det bara dök upp.
Jaja, så kan det gå.

Igår skrev jag en massa.
Alltså en massa massa.
Vilket jag inte gjort på allvar på jättelänge.
En del blev jag tom riktigt nöjd med.
Det var hur mysigt so helst att sitta med tända ljus överallt på rummet och bara sitta och skriva.
Det ska jag nog göra ikväll med.
Riktigt mysigt.

Nu ska jag lyssna mer pålugna melodier och vara i sån här härlig stämning som jag är i just nu.
Tror att det är Josh Groban som gör en del med mig.
Han är underbar att lyssna på.
Han har nog väldens bästa röst.
På allvar.
http://www.youtube.com/results?search_query=josh+groban+%2B+ally
Jag tror jag nästan borde gifta mig med honom.
De hade varit trevligt tror jag.
Haha.

Nu är ljusen tända igen på mitt rum så nu r det mysfaktor på hög nivå.
Vad tragiskt att man sitter vid datrn då.
Men ja, man får ju göra det ysigaste möjliga iaf.
Haha.
Tända ljus och lugna melodier på radion.
Hur mycket bättre kan det bli?

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0