Waiting on the world to change.

Ikväll är det CSI.
Äntligen ska man få se vad som händer i fortsättningen av förra avsnittet.
I förra var John Mater med.
Det var väldigt mysigt att höra honom spela i CSI.
Det var liksom både godis för öronen och ögonen/spänningssinnet (?).
Bra gjort av dem.

Idag har jag ätit våfflor.
T.o.m. gjort våffelsmeten själv.
Det blev ganska gott tror jag.
Ingen som klagade iaf.

Nu ska jag gå och räkna lite matte när jag har pratat lite med mamma och Lollo.

Dagens självklara citat:

"Ja, jag är ju inte rådjursgay."  - Isak

Through the darkness I crumble
With shadows all over me
I wish I was stronger
But the truth keeps haunting me

Kommentarer
Postat av: Anna

typm bästa våfflorna ever! :D

2007-02-12 @ 23:28:15
URL: http://yourselforsomeonelikeyou.blogg.se
Postat av: Steph

Håller klart med Anna, jag har aldrig ätit så många våfflor förr i mitt liv.

2007-02-13 @ 20:01:26
URL: http://pingvineriburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0